Garancia és elállási jog

FONTOS!

A visszaküldési igényedet minden esetben e-mailben kell bejelentened az info@cliplove.hu címen!

Miért van erre szükség?

Sok esetben a póthaj nem megfelelő kezelése, vagy helytelen felrakása miatt lehet okod panaszra.

Ezekre az okokra könnyen fényt deríthetünk néhány üzenet váltás során és a hibákat a tanácsainkkal gyorsan orvosolhatod, így könnyen kiderülhet, hogy nem is kell a továbbiakban a termék visszaküldésével bajlódnod.

Garancia és elállási jog

Bármilyen póthajat vásárolsz nálunk, ha nem felel meg az igényeidnek és még nem használtad, akkor 7 napon belül visszaküldheted és mi...

  • egy másikra cserélhetjük, vagy
  • levásárolhatod az árát, vagy
  • visszafizetjük az árát (FONTOS!!! Csak amennyiben átvételtől számított 3 munkanapon belül visszajuttatod hozzánk).
  • Az outlet termékekre nem vonatkozik a csere garancia. 

FONTOS!!!!!

Kérjuk, olvasd el figyelmesen, hogy milyen esetekben NEM tudjuk érvényesíteni a visszaküldést!

Megrendelés előtt mérlegeld, hogy a póthaj hossza, súlya és színe megfelelő lesz e a számodra. Amennyiben nem vagy ebben biztos, kérj tőlünk segítséget.

Olyan kifogások miatt, hogy a póthaj hossza rövidebb a saját hajadnál, a fejbőröd nem bírja a póthaj súlyát, mégsem tetszik magadon a póthaj, felpróbáltad de kevésnek bizonyul a mennyiség (ebben az esetben eredeti póthaj esetében tudunk segíteni kiegészítő sorok biztosításával, amellyel ki tudod egészíteni a póthaj szettet), sajnos NEM TUDJUK VISSZAVENNI A PÓTHAJAT. 

Mivel a póthaj higiéniai besorolású termék, kötelességünk különös figyelmet fordítani a higiéniai szempontokra, így a kicsomagolt és felpróbált póthaj már használt terméknek minősül.

A póthaj színe tökéletesen látható azelőtt is, hogy kivennéd a csomagolásból vagy a hálóból, ilyen esetben nem szabad felcsatolni! Amennyiben már a csomagolásban látod, hogy nem megfelelő számodra a póthaj színe, jelezd nekünk és természetesen kicseréljük :)

KÖSZÖNJÜK MEGÉRTÉSEDET :)

 

A visszaküldött terméket, csak a hiánytalan gyári csomagolásában, minden tartozékával együtt, sérülésmentes állapotban tudjuk átvenni.

A visszaküldés esetén a szállítási költség nem számít bele a csere, levásárlás, vagy pénz-visszafizetés esetén rendelkezésre álló keretbe.

Miután jelezted nekünk, hogy szeretnél elállni a vásárlástól vagy ki szeretnéd cserélni a póthajat, azt postai csomagként vagy ajánlott levélként kell elküldened nekünk (a postaköltség a vevőt terheli, utànvétes csomagot nem áll módunkban átvenni!)

A borítékba egy papírra írd rá, hogy csere lesz e vagy visszafizetést kérsz. Ha csere lesz, írd oda, melyik póthajra cseréled, ha visszafizetés, akkor írd oda a számlaszámod :) 

Feladàst követően küldd el a nyomkövetési azonosítót nekünk e-mailben az info@cliplove.hu címre. Miután megkaptuk a csomagot, megvizsgàljuk hogy minden rendben van-e a póthajjal (nem lett e viselve, nincs-e rajta sérülés stb), és 10 munkanapon belül visszautaljuk a póthaj árának összegét az általad megadott számlaszámra, csere esetén pedig postázzuk a csere terméket.